Case: Hyvinvointi-valmennus

Hyvinvointi-valmennuksia B2C-puolella myyvä yrittäjä aloitti heinäkuussa 2023 yhteistyön SEOhubin kanssa hakukonenäkyvyyden tehostamiseksi sekä valmennusten myyntimäärän kasvattamiseksi.

+442%

kasvu orgaanisessa liikenteessä

+59%

näkyvyys prio- avainsanoilla

+600%

kasvu TOP3-avainsanoissa

159 kpl

ostettua hyvinvointi-valmennusta

Hyvinvointi-valmennuksia B2C-puolella myyvä yrittäjä aloitti heinäkuussa 2023 yhteistyön SEOhubin kanssa hakukonenäkyvyyden tehostamiseksi sekä valmennusten myyntimäärän kasvattamiseksi.

Nykyinen myyntisivu ei konvertoinut, ja asia haluttiin korjata. Laskeutumissivu rakennettiin ja kirjoitettiin uudestaan luovemmaksi ja myyvemmäksi heatmapien avulla sekä strategisen sisältösuunnittelun ja copywritingin keinoin.

Asiakkaan sivustolla oli paljon jo julkaistua sisältöä, jotka kuitenkin kannibalisoivat toistensa näkyvyyttä. Ratkaisun ongelmaan tarjosi sivuston SEO-auditointi ja SEO-strategia, joiden avulla sivuston orgaaniset kävijämäärät saatiin nousemaan reilusta tuhannesta yli 10 000 kävijään kuukaudessa.

Optimoitujen sisältöjen kautta saapunut liikenne konvertoitui sisältöjen indeksoiduttua hakutuloksiin seuraavien viiden kuukauden aikana 39 775 € myyntiin.

TOP3-avainsanojen määrä kasvoi +600%. Yrityksen nykynäkyvyys suhteessa kilpailijoihin on yli 59%, mikä tarkoittaa, että yritys dominoi tärkeimpiä avainsanoja Googlen hakutuloksissa.

Taustaa

Projektissa keskityttiin optimoimaan asiakkaan verkkosivusto niin, että se sijoittuu arvokkaimmille toimialaan liittyville avainsanoille Googlen hakutuloksissa. Lisäksi myyntisivu suunniteltiin strategisesti uudestaan rakennetta ja copya myöten.

Case: B2B-konsultointiyritys

Tulokset
+5337% kasvu orgaanisessa liikenteessä ja +566% kasvu uusien liidien määrässä.

Tutustu

Case: Verkkokaupan SEO

Tulokset
+228% kasvu orgaanisessa liikenteessä ja +41% kasvu verkkokaupan konversiossa.

Tutustu