Case: Verkkokauppa

Kotimainen verkkokauppa aloitti joulukuussa 2023 yhteistyön SEOhubin kanssa hakukonenäkyvyyden tehostamiseksi sekä myynnin edistämiseksi.

+228%

kasvu orgaanisessa liikenteessä

+49%

näkyvyys prio- avainsanoilla

+177%

kasvu TOP3-avainsanoissa

+41%

kasvu verkkokaupan konversiossa

Konsultoinnin palveluja B2B-puolella tarjoava yritys aloitti lokakuussa 2023 yhteistyön SEOhubin kanssa hakukonenäkyvyyden tehostamiseksi, tarkoituksenaan kasvattaa samalla liidien määrää.

SEOhub auttoi yritystä saavuttamaan +228% kasvun sivuston orgaanisessa liikenteessä kuuden (6) kuukauden aikana sekä +41% kasvuun verkkokaupan konversiossa.

TOP3-avainsanojen määrä kasvoi +177%. Yrityksen nykynäkyvyys suhteessa kilpailijoihin on yli 49%, mikä tarkoittaa, että laadukkaan SEO-työn jatkolla luku kasvaa entisestään.

Yhteistyö jatkuu edelleen.

Taustaa

Projektissa keskityttiin optimoimaan valikoidut tuotekategoriat ja valikoidut tuotteet niin, että ne sijoittuvat arvokkaimmille toimialaan liittyville avainsanoille Googlen hakutuloksissa.

Näihin kiinnitettiin erityistä huomiota

  • Käyttäjäystävällisempi navigointi
  • Sosiaalisten todisteiden lisääminen optimoiduille tuotesivulle
  • Optimoidut tuoteoppaat
  • CTA-painikkeiden optimointi
  • Tuotesivun ulkoasu hienosäätö
  • Sivuston sisäisen linkkirakenteen huoltaminen
  • SEO-titlejen ja metakuvaussten pävittäminen
  • Backlink-strategian rakentaminen

Case: B2B-konsultointiyritys

Tulokset
+5337% kasvu orgaanisessa liikenteessä ja +566% kasvu uusien liidien määrässä.

Tutustu

Case: Hyvinvointi-valmennus

Tulokset
+442% kasvu orgaanisessa liikenteessä ja +39 775€ myynti verkkovalmennuksessa.

Tutustu