Avainsanatutkimus
Tilaa avainsanatutkimus SEM-mainonnan tai SEO-sisällöntuotannon tueksi ja tiedät, millä hakutermein potentiaaliset asiakkaat etsivät palveluitasi.
Avainsanat SEM-mainontaan
Oikeiden avainsanojen valitseminen on koko SEM-strategian perusta. Et halua tuhlata euroja turhiin tai liian kalliisiin klikkauksiin. Tässä kohdin huolellisesti laadittu avainsanatutkimus auttaa sinua maksimoimaan tulokset.
- Brändihaut + liitännäiset
- Tuotehaut
- Korvaavat tuotermit
- Täydentävät tuotetermit
- Asiakkaiden käyttämät termit
- Trendaavat haut
- Toimialakohtaiset hakutermit
- Kilpailijoiden SEM-sanat
Avainsanat yhdelle aiheelle
Taidat SEO-optimoinnin, mutta sinulla ei ole käytössäsi kallista avainsanaohjelmaa. Haluat lähteä edistämään yhden aiheen hakukonenäkyvyyttä, ja tämän tueksi tarvitset avainsanat.
50–100 avainsanaa = 85€ + alv
100–200 avainsanaa = 150€ + alv
Saatavilla olevien avainsanojen määrä on aina suhteessa aiheen laajuuteen.
- Valitsemasi pääavainsana +
- Rinnasteiset avainsanat
- Synonyymi-sanat
- Pitkän hännän avainsanat
- Semanttiset avainsanat
Saat tietoosi jokaisen avainsanan:
- Kuukausittaiset hakumäärät Suomen Googlessa
- Globaalit haut kuukaudessa
- Trendin eli milloin sanoja haetaan eniten
- Vaikeusasteen (asteikolla 1–100%)
- Hakuintention
Hakuintentio kertoo suoraan, millainen sisältö sinun tulisi kirjoittaa ko. hakutermille. Tämä ohjaa ja helpottaa sisällöntuotantoa.
Avainsanatutkimus yksinään ei sisällä SEO-strategiaa vaan listauksen avainsanoista edellä mainituin lisätiedoin. Mikäli tarvitset laajemman SEO-strategian, tutustu palvelupaketteihin täällä.