Laadukkaan ja ajantasaisen sisällön tuomat edut ovat mittavat
- Ajatusjohtajuus kasvaa suhteessa orgaaniseen näkyvyyteen
- Samalla luottamus yritystä kohtaan kasvaa: "he tietävät, mistä puhuvat"
- Hyödyllinen sisältö auttaa asiakasta ja jättää positiivisen muistijäljen
- Vertailevat Commercial-sisällöt auttavat tuotteen valinnassa
- Timantiksi hiottu Transactional-sisältö lukitsee ostopäätöksen
- Jatkuva sisällöntuotanto tarjoaa myös nykyasiakkaalle uutta tietoa
- Avainsanatutkimus on sisällöllisen SEO-työn perusta
- Hakusanatutkimuksella löydetään uusia aiheita
- Parhaassa tapauksessa uusia tuoteideoita ja jopa bisnes-ideoita
SEO-huolto ja uusien sisältöjen tuottaminen vaativat aikaa ja resursseja
Edes AI-teksti ei ole oikotie onneen: sisältö pitää tarkistaa asiantuntijoilla, kirjoittaa puhtaaksi yrityksen omalla äänensävyllä ja lopuksi SEO-validoida.
Suurimmat onnistumiset nojaavat aktiiviseen sisällöntuotantoon viikkotasolla. Silti jo yhdellä uudella sisällöllä ja vaikkapa kahden nykyartikkelin huololla voidaan saavuttaa hieno kasvu näkyvyydessä.
Kuten aina sanon, yksikään SEO-projekti ei ole liian pieni – pääasia, että se aloitetaan.