Valokeilassa

Nothing found.

SEO-uutiset ja oppaat

Tekoälyoptimointi esimerkki (AI-optimointi)

Mitä on AI-optimointi – ja miten päästä tekoälysovelluksen suosittelemaksi?

AI-optimointi tarkoittaa hakukoneoptimoinnin osa-aluetta, jossa brändit tuotteineen ja palveluineen ansaitsevat mainintoja AI-palveluiden, kuten ChatGPT:n, Geminin, Copilotin, Perplexityn ja Clauden…

Näin Google tunnistaa jatkossa AI:lla tuotetun sisällön – ja kertoo sen lukijalle

Googlen kuvahakuun on tulossa muutos, josta jokaisen tulee olla tietoinen (etenkin, jos hyödynnät sisällöissäsi AI-kuvia).

OpenAI julkisti SearchGPT:n, tekoälyllä toimivan hakukoneen

Tämä tarkoittaa, että Googlella on uusi, erittäin voimakas kilpailija. SearchGPT:n johdosta SEO-ammattilaisten ja yritysten on jatkossa kiinnitettävä entistä enemmän huomiota hakukokemuksen…

Tekoäly fail

Liimaa kastikkeeseen, syö yksi pieni kivi päivässä – Google AI:lla on vielä paljon opittavaa

Tapauksessa korostuu se, miten Googlen tekoäly ei ole uuden tiedon lähde vaan aiemmin julkaistun sisällön parsija, joka kerää summittaista tietoa ja räätälöi siitä puvun, joka ei istu……

Google SGE tarkoittaa generatiivista tekoälyhakua.

Miten Google Search Generative Experience (SGE) toimii ja vaikuttaa hakukoneoptimointiin?

Googlen SGE on generatiiviseen tekoälyyn perustuva uusi hakukoneominaisuus, jonka tarkoituksena on parantaa hakukokemusta sekä tarjota aiempaa laajempia ja yksityiskohtaisempia vastauksia käyttäjien…