Mikä on sivustosi Mona Lisa, Huuto, Turbaanipäinen tyttö, Venuksen syntymä tai Kullervon kirous? 🖼️
Edelleen – näiden kaikkien vuosien jälkeen – toistensa näkyvyyttä kannibalisoivat tuplasisällöt ovat auditoimieni sivustojen yleisin SEO-haaste.
— Sivustolla voi olla vain yksi Mona Lisa.
— Vain yksi Huuto.
— Vain yksi Turbaanipäinen tyttö.
Toisin sanoen, vain yksi pääsisältö per pääavainsana, jolle tulee tuottaa alisteista, aihetta täydentävää ja syventävää klusteri-sisältöä.
Et voi kertoa yhdellä sisältösivulla kaikkea digimarkkinoinnista, joten tarivitse sen tueksi esimerkiksi sellaisia klustereita, kuin natiivimainonta, bannerimainonta ja ohjelmallinen ostaminen.
Melko selkeää, eikö? Mutta oletko tehnyt niin?
AI:n avulla tahkottuja printtijulisteita voidaan julkaista satapäin, mutta kuten oikeassa maailmassa, julisteet ovat vain pintaraapaisu taiteesta.
— Laadukkaan ja lukijaa palvelevan sisällön kirjoittamisen taidosta.
Ehkä tänään pohdit, mitkä sivustosi sisällöistä ovat sinun kansallismaalauksiasi.
Taideteoksia, jotka ovat uniikkeja ja aitoja katseenvangitsijoita, olkootkin että olet julkaissut ne sanallisessa muodossa.
Haluatko aloittaa strategisen sisällöntuotannon helposti?
Lataa SEO-strategian pohja täältä.
Optimoinnin iloa! 🎨
***
Tämä julkaisu on LinkedIn-tililtäni, jossa jaan aktiivisesti ajatuksiani SEO-maailmasta. Verkostoidutaanko?
Tiedä ennen muita.
Datajournalismia ja näkökulmia algoritmimuutoksista AI-optimointiin. Tilaa SEO-uutiset kuukausikoosteena sähköpostiisi.