Turvallinen tekeminen on nimensä mukaista: pysytään mukavuusalueella, ei kokeilla mitään uutta.
Ei oteta riskejä. Tyydytään tähän, mitä meillä nyt on.
Mukavuusalueella on leppoista. On helppo ostaa palveluja, joita on ostettu aiemmin.
— Samaan aikaan kilpailija on lähtenyt rohkeasti kokeilemaan jotain uutta.
Kun hakumaailma siirtyy yhä ärhäkämmin tekoälysovelluksiin, kuka ei haluaisi ansaita näkyvyyttä AI-vastausten lähteinä? Tai semanttisen SEO:n avulla rakennetuilla ja kautta kanavien yltävillä tietoverkoilla.
Ketkä ylipäätään pääsevät lähteiksi AI-palveluiden tietokantaan sekä prio-paikoille hakutulosten kärkeen?
— Brändit, joiden sisällöt ovat indeksoituneet hakutuloksiin. Kärkipaikkojen voittajat ovat yrityksiä, jotka lähtivät haastamaan omia rajojaan ja murtamaan totuttuja tapoja, kuten vuoden 2025 SEO Trends -tutkimuksessakin suositellaan.
- SEO:n tarkoituksena ei ole tavoitella samoja yleisöjä, kuin on totuttu tavoittelemaan.
- SEO:n tarkoituksena on tavoittaa uudet potentiaaliset asiakkaat.
Varman päälle pelaaminen on riskialtein päätöksesi vuonna 2025.
Muista, ettei yksikään SEO-projekti ole liian pieni – pääasia, että se aloitetaan.
Lasketaanko, kuinka paljon liiketoiminnallasi olisi potentiaalia kasvaa orgaanisen hakukonenäkyvyyden avulla?
Koska kaikki uusi jännittää aina, tutustu muiden menestystarinoihin.
Ja koska uskon, että sinullakin riittää rohkeutta:
Tiedä ennen muita.
Datajournalismia ja näkökulmia algoritmimuutoksista AI-optimointiin. Tilaa SEO-uutiset kuukausikoosteena sähköpostiisi.