Madventures, Karttakeskus, Fjällräven, Discover Muonio – sinä?
Sosiaalisen median sisältösuunnitelma, vuosikello, vaatii syvällistä asiakasymmärrystä: mitä kanavia seuraajat käyttävät, mitkä kanavat uinuvat, mitä kanavia voidaan parantaa, ja ennen kaikkea, miten.
Haluatko nähdä referenssin omasta kanavastani?
Mikäli kaipaat apua some-strategian luomisessa, ota yhteyttä. Jutellaan, sopisivatko Sisältö.pro:n palvelut juuri teille.
On kahdenlaisia tekijöitä.
Heitä, jotka jatkavat entiseen malliin, ja heitä, jotka haluavat kehittää osaamistaan.
On helppoa tehdä siten, kuten on aina tehnyt.
Epämukavuusalue on nimensä mukainen.
Mikään ei ole helppoa ensi yrittämällä – jos olisi, kaikki olisivat kaikessa yhtä hyviä.
Ei olisi noviiseja eikä mestareita.
Toiset haluavat kehittää osaamistaan, kasvattaa liiketoimintaansa ja tulotasoaan, toiset tyytyvät nykytilanteeseen.
Jälkimmäinen ei sekään ole huono valinta.
↳ Se on valinta yhtä kuin on itsensä kehittäminen.
Uteliaat tekijät eroavat muista tässä:
- he seuraavat alaansa, havainnoivat muutoksia ja heikkoja signaaleja
- he osaavat ja uskaltavat kysyä
- he muodostavat hypoteesejä ja testaavat erilaisia tapoja
- he myös oppivat virheistään
- ja juuri siksi he oppivat entistä paremmiksi tekijöiksi.
Huomasit varmasti tämän: yllä oleva ihmistyyppi on menestyjä.
Ne tekijät, joita itse ihailet, eivät ole jättäneet kasvua sattuman varaan.
↳ He eivät käy läpi yllä olevaa listaa vain kerran vaan useasti, koko ajan, jotta he pysyvät mukana digimaailman menossa.
Muutoksissa, jotka puhaltavat koko ajan.