Sisältöstrategia ohjaa sisältömarkkinointia

Asiakkaasi ei ole riippuvainen sinusta, mutta sinä olet riippuvainen hänestä – ja siksi huolellisesti suunnitellun sisältöstrategian sydän on palvella asiakasta laadukkailla sisällöillä, monikanavaisesti.

"Tahdon" – maailman kaunein sana

Mutta miten siihen päästään?

  • Sisältömarkkinointi on kuin pyytäisit asiakasta treffeille.
  • Hyvä asiakaskokemus on se syy, miksi asiakas sanoo: “Kyllä.”
  • Teroitettu myyntiviesti saa asiakkaan kiinnostumaan vakavasti.
  • Ja huolellisesti suunniteltu sisältöstrategia saa hänet sanomaan: “Tahdon”.

Jotta pääset tätän tilanteeseen, sinun tulee tietää, mistä asiakkaasi ovat kiinnostuneita. Sinun tulee ymmärtää, millaisia ongelmia ja haasteita heillä on, jotta voit ratkaista ne. Sinun tulee myös tietää, millaisia unelmia heillä on, jotta voit auttaa heitä tulemaan paremmiksi versioiksi itsestään.