SEO-premium
Case: 1k > 199k kävijää 6 kuukaudessa
90,5%
kasvu käyttäjissä
93,9%
kasvu uusissa kävijöissä
106,3%
kasvu katselukerroissa
123,5%
kasvu istunnoissa
1️⃣ Haaste: Asiakkaan sivusto kaipasi SEO-näkyvyyden parantamista laadukkailla sisällöillä, joilla tavoitettaisiin uudet potentiaaliset asiakkaat ja kasvatettaisiin brändin tunnettuutta ja ajatusjohtajuutta.
2️⃣ Ratkaisu: Kuuden kuukauden pituinen räätälöity SEO-paketti, jossa keskityttiin niin sisällöllisiin kuin teknisiin SEO-tarpeisiin. Asiakkaan kirjoittamat sisällöt SEO-validoitiin puolestamme.

SEO-audit
Jokainen SEO-projekti alkaa sivuston auditoinnilla, jolla tunnistetaan virheet ja parannusehdotukset
CASE Audit
Basic SEO Audit
1️⃣ Haaste: Asiakkaan sivusto performoi huonosti hakutuloksissa, eivätkä tulokset tuoneet sivustolle klikkejä; CTR% jäi matalaksi.
2️⃣ Ratkaisu: SEO-auditoinnin avulla tunnistettiin potentiaaliset sisällöt, joita korjaamalla sivuston orgaaninen kasvu saatiin noususuhdanteiseksi.

SEO-startti
Valitse SEO-startti, kun haluat tehokkaan SEO-strategian mutta edistää SEO-työtä itse
CASE SEO-startti
Tuplasisältöjen korjaaminen
1️⃣ Haaste: Asiakkaan sivustolla oli julkaistu paljon sisältöä, mutta suurin osa kilpaili samoista avainsanoista. Tällaisessa tapauksessa sisällöt eivät voi nousta kovin hyville sijoituksille hakutuloksissa.
2️⃣ Ratkaisu: SEO-auditoinnin ja SEO-strategian avulla onnistuttiin yhdistää toisiaan kannibalisoivat sisällöt sekä kasvattaa sivuston orgaanisen liikenteen ja voitettujen avainsanojen määrää.


Jotta sisällöt eivät syö toistensa näkyvyyttä, strategiassa tulee huomioida jo ansaittujen sijoitusten tilanne, sekä se, mitkä avainsanat pidetään sellaisenaan ja mitkä sisällöt yhdistetään.
Esimerkkejä voitetuista avainsanoista:
- 9,9k hakua / kk, KD 36% (=vaikeusaste)
- 1,3k hakua / kk, KD 36%
- 100 hakua / kk, KD 40%
- 170k hakua / kk, KD 46%
- 1,6k hakua / kk, KD 47%
- 590 hakua / kk, KD 38%.
CASE SEO-startti
Ajatusjohtajuuden kasvattaminen
1️⃣ Haaste: Asiakkaan sivusto kaipasi SEO-näkyvyyden parantamista laadukkailla sisällöillä, joilla kasvatettaisiin brändin tunnettuutta ja ajatusjohtajuutta.
2️⃣ Ratkaisu: SEO-auditoinnin ja SEO-strategian avulla tunnistettiin toimenpiteet, joita seuraamalla asiakas on onnistunut kasvattamaan sivuston orgaanisen liikenteen ja voitettujen avainsanojen määrää.
