PIENET SIVUSTOT

Zen SEO -strategia

549–1499

Zen SEO sopii pienelle sivustolle toimialasta riippumatta. Voit olla verkkokauppias, kouluttaja tai palveluihin keskittynyt ammattilainen.

  • Haluat verkkokauppasi tärkeimpien kategorioiden tai tuotteiden löytyvän Googlesta
  • Haluat panostaa yhden aiheen asiantuntijuuteen
  • Haluat parantaa näkyvyyttäsi paikallisena toimijana.

SEO-strategian askelmerkit

  • Sivuston lähtötilanteen kartoitus
  • Aloituspalaveri
  • Perustason tekninen auditointi
  • Perustason nykysisältöjen auditointi
  • Perustason ulkoinen auditointi
  • Avainsanatutkimus ja -strategia
  • Kilpailijatutkimus
  • SEO-sisältösuunnitelma
  • Yhteinen läpikäynti
Tilaa analyysi
PIENET JA KESKISUURET

Zen PRO -strategia

2499

PRO-strategia sopii kasvua tavoittelevalle pienelle tai keskisuurelle verkkosivustolle tai verkkokaupalle toimialasta riippumatta.

SEO-strategian askelmerkit

  • Sivuston lähtötilanteen kartoitus
  • Aloituspalaveri
  • Sivuston tekninen auditointi
  • Sivuston nykysisältöjen auditointi
  • Sivuston ulkoinen auditointi
  • Avainsanatutkimus ja -strategia
  • Kilpailijatutkimus
  • SEO-sisältösuunnitelma
  • Sivuston hierarkia
  • Sivuston linkkirakenne
  • Yhteiset läpikäynnit
  • 3 laajaa SEO-sisältöhubia
  • Sisältöjen SEO-tarkistus
Tilaa analyysi
SUURET SIVUSTOT

Zen PREMIUM -strategia

1199€/kk

Zen PREMIUM on jatkuvan SEO-työn malli, kestoltaan vähintään viisi (5) kuukautta. Paketti sopii sekä verkkosivustoille että verkkokaupoille.

SEO-strategian askelmerkit

  • Sivuston lähtötilanteen kartoitus
  • Aloituspalaveri
  • Sivuston tekninen auditointi
  • Sivuston nykysisältöjen auditointi
  • Sivuston ulkoinen auditointi
  • Avainsanatutkimus ja -strategia
  • Kilpailijatutkimus
  • SEO-sisältösuunnitelma
  • Sivuston hierarkia
  • Sivuston linkkirakenne
  • Yhteiset läpikäynnit
  • Laajat SEO-sisältöhubit
  • Sisältöjen SEO-tarkistus
  • Tulosten seuranta
  • Tulosten raportointi
Tilaa analyysi

Luottamus on onnistuneen kumppanuuden perusta

Siksi SEOhubin SEO-strategiat perustuvat avoimuuteen, läpinäkyvyyteen ja todistettuihin tuloksiin. Koska yhden koon ratkaisuihin ei ole uskominen, strategia räätälöidään aina asiakkaan tarpeiden mukaan. Tämä ei tuo työhön lisähintaa, vaan varmistaa sen laadukkuuden.

Eettiset käytännöt ja mitattavissa olevat tulokset ovat SEOhubin toiminnan ytimessä. Voit luottaa siihen, että SEO-työ on osaavissa käsissä. Lähdetään yhdessä kehittämään sivustosi menestystä hakutuloksissa.

SEO-strategian askelmerkit

Vaihe 1

SEO-auditointi

Auditoinneissa todennetaan sivustosi nykykunto sekä nykytilanne suhteessa näkyvyyteen ja kilpailijoihin. Sivusto auditoidaan teknisesti, sisällöllisesti (on-page) ja ulkoisesti (off-page), jotta voimme tietää parannus- ja kehitystarpeet.

Vaihe 2

Avainsanatutkimus

Avainsanatutkimuksessa todennetaan ne hakutermit, joilla potentiaaliset asiakkaat etsivät tarjoamiasi tuotteita ja palveluja. Analysoidun datan pohjalta toteutetaan laajempi avainsanastrategia, jota täydennetään kilpailijatutkimuksella.

Vaihe 3

Kilpailijatutkimus

Millä sanoilla kilpailijat löytyvät Googlesta, ja miksi he nousevat sinua paremmille sijoituksille? Kilpailijatutkimuksessa selvitämme avainsanat, jotka lisäämme strategiaan, sekä metodit, jotta voimme lähteä rehtiin kisaan parhaista sijoituksista.

Vaihe 4

Avainsanastrategia

Avainsanastrategia on laajemman SEO-sisältösuunnitelman pohja. Jotta voimme luoda tehokkaan sisältöstrategian, käymme huolella läpi toisiinsa liittyvät avainsanat ja luomme niiden pohjalta aihekokonaisuuksia.

Vaihe 5

Sisältösuunnitelma

SEO-sisältösuunnitelmassa rakennamme tarvittavat pilarisivut (vaikeimmille avainsanoille) sekä niitä tukevat sisällöt (klusterit). Määritämme sisällöille tarvittavat otsikoinnit sekä meta- ja schema-tiedot.

Vaihe 6

Sivustorakenne

Käymme läpi sivustorakenteen ja sisältöjen linkkirakenteen sekä tarvittaessa huollamme niitä. Näin varmistamme, että googlebotilla on mahdollisuus indeksoida sisällöt hakutuloksiin.

Vaihe 7

Implementointi

Seuraavaksi suunnitellaan julkaisuaikataulu, jonka mukaan uudet ja huollettavat SEO-sisällöt implementoidaan sivustolle.

Vaihe 8

Raportointi

SEO-projektin seuranta ja raportointi kuuluvat vähintään kolmen (3) kk:n pituisiin SEO-projekteihin, jotta tuloksia voidaan ylipäätään raportoida.

Vaihe 9

Evaluointi

SEO ei ole koskaan yksittäinen projekti vaan pitkäjänteinen prosessi: tuloksia seuraamalla voimme jatkaa SEO-huoltoa ja ylläpitää voitetut sijat.

SEO ROI

Hubspot State Of Marketing 2024

SEO:lla on paras ROI

Hubspotin State of Marketing 2024 -tutkimukseen osallistui yli 1400 markkinointialan ammattilaista ympäri maailman.

Tulokset kertovat, ettei ole olemassa vain yhtä tapaa menestyä digimaailmassa. Samalla tulokset kertovat, ettei ilman SEO:a pärjää; strateginen SEO-työ on ROI-listan kärjessä 16 prosenttiyksiköllä.

SEM on aina vuokrattu tila, hakukoneoptimointi on oman maan muokkaamista – panostus ja investointi, joka maksaa itsensä moninkertaisesti takaisin.