SEO CASE

SEO case: 192k orgaanista kävijää kuuden (6) kuukauden aikana

Palvelut: räätälöity SEO-strategia

Sisältäen:

  • Alkukartoitus
  • Nykysisältöjen auditointi
  • Tekninen auditointi
  • Kilpailijatutkimus
  • Avainsanatutkimus
  • SEO-strategia
    • Pilarisivut + aiheklusterit
  • Sisältöjen SEO-validointi
  • Avainsanojen seuranta
  • Raportointi
  • Evaluointi

Haaste: Asiakkaan sivusto tarvitsi SEO-näkyvyyden parantamista laadukkailla sisällöillä, joilla tavoitettaisiin uudet potentiaalisen asiakkaat.

Ratkaisu: Kuuden kuukauden pituinen räätälöity SEO-strategia, joka sisälsi korjattavien ja uusien sisältöjen SEO-tarkistusta ennen julkaisua.

Projektin aloitus ja kesto: helmikuu, 2022 / 6 kk (yhteistyö jatkuu SEO-premiumilla)

Hakukonenäkyvyyden tuloksellinen kasvattaminen vaatii pitkäjänteistä tekemistä ja tuekseen huolellisesti suunnitellun SEO-strategian.

SEO-strategiassa on huomioitu:

  • asiakkaan ostopolun eri vaiheet
  • avainsanojen hakuintentio
  • sisältöjen hierarkia sivustolla
  • sisältöjen keskinäinen linkitys
  • ulkoinen linkkistrategia
  • pilarisivut ja aiheklusterit
  • nykysisältöjen SEO-korjaus
  • uusien SEO-sisältöjen kirjoittaminen
  • uusien SEO-sisältöjen SEO-validointi
  • uusien sisältöjen julkaisuaikataulu.

hakukoneoptimointi

SEO-sisällöntuotanto

On selvää, että tällaisten tulosten saavuttamiseksi SEO-sisällöntuotantoa tarvitaan paljon ja että se kattaa niin nykysisältöjen korjaamista kuin uusien SEO-sisältöjen tuottamista.

Jotta sisällöt eivät kannibalisoi eli syö toistensa näkyvyyttä, avainsana-analyysissä tulee huomioida jo ansaittujen sijoitusten tilanne sekä se, mitkä avainsanat 1) pidetään, 2) mitä lähdetään parantamaan ja 3) mitkä yhdistetään.

Tämän päivän optimointi ei enää perustu yksittäisten artikkeleiden julkaisuun vaan laajempien sisältökokonaisuuksien luomiseen. Tämän vuoksi asiakkaalle on toteutettu useampi sisältökokonaisuus (ns. sisältöhubi), jolle on tuotettu tarpeeksi paljon alisteista sisältöä.

Vain tällä tavoin voidaan voittaa kaikista vaikeimpia ja liiketoiminnalle tärkeimpiä avainsanoja.

Tässä muutamia esimerkkejä voitetuista avainsanoista:

  • 9,9k hakua / kk, KD% = 36%
  • 1,3k hakua / kk, KD% = 36%
  • 1,3k hakua / kk, KD% = 21%
  • 1,6k hakua / kk, KD% = 21%
  • 100 hakua / kk, KD% = 40%
  • 1,6k hakua / kk, KD% = 25%
  • 170k hakua / kk, KD% = 46%
  • 1,6k hakua / kk, KD% = 47%
  • 590 hakua / kk, KD% = 38%

Haut = keskiarvo hauista ko. avainsanalle per kk
KD% = avainsanan vaikeusaste

Onnistutaan yhdessä

Lähdetään yhdessä kehittämään sivustosi orgaanista näkyvyyttä ja konversiota

Varaa kalenteristani puolen tunnin SEO-jutustelu, käydään haasteesi ja toiveesi läpi yhdessä. Voit myös tilata maksuttoman katselmuksen sivustosi kunnosta.

Jos haluat, voit myös lähettää minulle viestiä osoitteeseen: info@seohub.fi

Varaa jutusteluTilaa katselmus