SEO:n tarkoituksena on palvella asiakasta mahdollisimman hyvin; tuoda sisällöt kuuluviin potentiaalisille lukijoille;
auttaa heitä ongelmanratkaisussa, tarjota tietoa ja vinkkejä. Opettaa.
Monet projektit, joita olen saanut toteuttaa, ovat keskittyneet tahoihin, jotka eivät myy mitään. He tarjoavat tietoa.
Siksi jokaista SEO-projektia ohjaa erilainen konversio:
• Maksetun mainonnan kulujen pienentäminen
• Tunnettuuden kasvattaminen
• Uutiskirjeen tilausmäärän kasvattaminen
• Ajatusjohtajuuden vahvistaminen.
Mitä teillä mitataan SEO:ssa? Jos myyntiä, sekin on hyvä, se varmasti on silloin bisneksen tavoite.
Pääasia, että SEO-projektia ohjaa jokin konversio, ei ainoastaan orgaanisen kävijämäärän kasvattaminen sanan varsinaisessa merkityksessä.
👋 Verkostoidutaanko LinkedInissä? Tämäkin ajatus on sieltä jaettu.
Uusimmat julkaisut
💭 Mainos on aina vuokrattu tila
01/05/2024
🧟 “I see dead pages”
31/10/2022