Sosiaalisen median strategia
Sosiaalisen median strategia on välttämätön osa yrityksen liiketoimintaa, mutta mitä haluat sillä saavuttaa?
Konversiota, asiakasuskollisuutta, uusia seuraajia? Asiantuntijan roolin?
Haluatko hauskuuttaa vai jakaa tietoa?
Vai kaikkea näitä?
Madventures, Docventures, Fjällräven – sinä?
Sosiaalisen median sisältösuunnitelma, vuosikello, vaatii syvällistä asiakasymmärrystä: mitä kanavia seuraajat käyttävät, mitkä kanavat uinuvat, mitä kanavia voidaan parantaa, ja ennen kaikkea, miten.
Haluatko nähdä referenssin omasta kanavastani?
Tutustu @suomiretki-tiliin ja omaan henkilökohtaiseen IG-tiliini @monnihimari.
Mikäli kaipaat apua some-strategian luomisessa, ota yhteyttä. Jutellaan, sopisivatko Sisältö.pro:n palvelut juuri teille.