SEO-uutiset ja oppaat

Sparkotorn tutkimus: avainsanatutkimuksessa tulisi huomioida myös kymysmuotoiset haut.

Miten teen avainsanatutkimuksen vuonna 2025? (muutoksia luvassa!)

Avainsanatutkimus on markkinoinnin kulmakivi. Katso lista parhaista avainsanaohjelmista sekä step-by-step-kuvaus hakusanatutkimuksen tekemisestä.

Sirpaleinen sivustorakenne

Mitkä ovat verkkosivujen suunnittelun 8 vaihetta?

Verkkosivujen suunnittelu nojaa 8 peruspilariin, jotka yhdessä rakentavat pohjan löydettävälle, konvertoivalle ja asiakasta palvelevalle verkkosivustolle.

Verkkokaupan hakukoneoptimointi tuo sinulle lisää asiakkaita ja näkyvyyttä hakukoneissa.

Verkkokaupan hakukoneoptimointi – 28 tehovinkkiä

Ymmärrä hakuja tekevän asiakkaan ongelmia, tarpeita ja toiveita, ja kasvat verkkokauppasi myyntiä.

Linkinrakennus sisäisesti ja ulkoisesti tukee hakukoneoptimoituja sisältöjä.

Miksi HTTPS kannattaa ottaa käyttöön – ja mitä hyötyä siitä on?

Ei riitä, että sivustosi domain on suojattu. Sinun tulee tarkistaa, että kaikki sisällöt jokaista yksittäistä julkaisua myöten ovat salattuja.

Mikä sisällöistä on sivustosi Mona Lisa? (eli aito ja uniikki sisältö)

Edelleen – näiden kaikkien vuosien jälkeen – toistensa näkyvyyttä kannibalisoivat tuplasisällöt ovat auditoimieni sivustojen yleisin SEO-haaste.

Miten värisokea näkee verkkosivuston?

Tiedätkö, miten värisokea näkee verkkosivustosi?

Noin 8 % miehistä ja 0,5 % naisista on värisokeita. Miten olet huomioinut tämän verkkosivustosi saavutettavuudessa?

Verkkokaupan hakukoneoptimoinnissa tulee kiinnitää erityistä huomiota faceted navigations -ongelmaan.

Facetoitu navigaatio muuttaa verkkokaupan SEO:a – miten huomioin tämän?

Google on julkaissut uudet ohjeet siitä, miten verkkokauppoja tulee optimoida – ja nyt facetoitu navigaatio (Faceted Navigation) voi romauttaa verkkokaupan näkyvyyden.

Perplexity mahdollistaa suoraostot tekoälysovelluksessaan.

Perplexity mahdollistaa jatkossa suoraostot tekoälysovelluksessaan

Tekoäly-sovellus Perplexity on siirtymässä verkkokauppaan ja haastaa siten muiden muassa Googlen ja Amazonin. Mutta mitä tämä tarkoittaa verkkokauppiaan kannalta?

Heatmapin eli lämpökartan avulla voidaan optimoida verkkosivuston käytettävyyttä.

Hyödynnä lämpökarttaa sivuston optimoinnissa – näin heatmapit toimivat

Lämpökartat eli heatmapit auttavat sinua konversio-optimoimaan sivustosi myyvemmäksi. Lue vinkit ja halutessasi aktivoi maksuton sovellus.